Kouvolan JHL:n jäsenedut

Tilapäiset jäsenedut

Perinteinen jäsenristeily Tallinnaan järjestetään lauantaina 18.5.2024. Reissun omavastuu on 65 euroa. Matkanjärjestäjänä toimii Lehtimäen Matkat. Lue lisää tapahtumasta täältä.

Tykkimäen huvipuiston jäsenetuhintaiset rannekkeet ja konserttiliput ovat varattavissa ajalla 24.4.–24.3.2024 ja käytettävissä 1.6.2024 alkaen. Lipputuotteita voi varata täällä.

Pysyvät jäsenedut

Alta löydät listauksen vuoden 2024 jäseneduista. Muistathan näyttää jäsenkorttisi ennen ostoa!

• Pato Klubi -10 € per lipputuote
    Huom! Alennuksen saa lipputuotteista, kun ne ostetaan paikan päältä. Lipunmyynti tapahtuu TaideTupa PikkuSelmasta (Taideruukin 2. krs., avoinna ti–pe klo 11–17 ja la–su klo 12–16). Esitäthän jäsenkorttisi ennen ostoa.

• Kouvolan keilahalli (HappyBowling) -10 € per rata
    HappyBowling / Kouvolan keilahalli sijaitsee Kouvolan keskustassa. Etu ei koske muita Kouvolan seudun keilahalleja. Esitäthän jäsenkorttisi ennen ostoa.

• Studio 123 Kuusankoski -50 % alennus lipusta
    Jäsenetu koskee ainoastaan Kuusankosken elokuvateatteria. Esitäthän jäsenkorttisi ennen ostoa.

Lisäksi suunnitteilla on useampi etuhintainen messumatka, risteily, teatterinäytöksiä... Haluamme myös tarjota edelliskesän tapaan edullisemman sisäänpääsyn Tykkimäen huvipuistoon! Päivitämme tälle sivulle lisätietoja sitä mukaa kun virkistystapahtumat varmistuvat.

Seuraa myös sosiaalisen median kanaviamme, niin kuulet ensimmäisenä uusista tapahtumista! Kouvolan JHL:n tavoitat sekä Facebookista että Instagramista.

Valtakunnalliset jäsenedut

JHL:n jäsenedut ovat valtavan monipuoliset. Ne ulottuvat työelämän turvasta vapaa-ajan etuihin.

• työpaikalla asioitasi ajava luottamusmies ja monia mahdollisuuksia koulutukseen
  • ilmaiseksi kattava vakuutuspaketti ja jäsenlehti
  • alennusta lähes asiasta kuin asiasta: muun muassa risteilyistä, hotelleista, lomapaikoista, liikuntapalveluista ja äänikirjoista
  • edullisia lomapaikkoja ja Holiday Clubin lomaosakkeita eri puolilla Suomea

Koko kattavan etulistauksen löydät JHL:n verkkosivuilta.

Mitä muuta JHL tarjoaa jäsenilleen?

Sekä Ammattiliitto JHL että yhdistyksemme Kouvolan JHL järjestävät erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia. Yhdistyksemme tapahtumista löydät tarkempia tietoja täältä. Liiton järjestämät koulutukset ja tapahtumat löydät Koulutus- ja tapahtumakalenterista.

JHL:n jäsenenä pääset hyödyntämään liiton laadukasta ja monipuolista koulutustarjontaa. Koulutus- ja tapahtumakalenterista löydät myös kaikki tulevat kurssit. Liiton järjestämä koulutus on jäsenille pääsääntöisesti maksutonta. Liitto hoitaa matkakulut, kurssimaksut, majoituksen ja ruokailukulut. Lisäksi JHL tukee opintoja avoimessa ammattikorkeakoulussa.

Tarkemmat ohjeet koulutuksiin liittyen on julkaistu omalla sivullaan. Kouluttautuminen kannattaa!