Jäsenasiat

Oletko jo liittynyt jäseneksi? Hieno juttu, tervetuloa mukaan toimintaan!

Otsikon Jäsenedut 2024 alta löydät lisätietoa yhdistyksemme tämän vuoden jäseneduista. Muistathan myös katsoa Ammattiliitto JHL:n kattavat edut!

Jäsenasioissa sinua auttaa yhdistyksemme jäsenasiainhoitaja Tuija Pajala-Kauranen. Tuijan tavoitat sähköpostiosoitteesta jasenasiat029@gmail.com

Etkö ole vielä JHL:n jäsen? Liity nyt ja tule mukaan toimintaan!

Ammattiliitto JHL:n jäsenmaksu on hyvinvointialojen edullisin, vain 1 % bruttotuloista. Jäsenmaksun hinnalla saat muun muassa tukea työelämän ongelmatilanteisiinerittäin monipuoliset jäsenedut ja työttömyyskassan jäsenyyden

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä yhdistyksemme jäsenasiainhoitajaan. Kaikkien Kouvolan JHL ry 029:n päätoimijoidemme yhteystiedot löydät täältä.

Muutokset elämäntilanteessa ja jäsenyydessä

Muistathan aina ilmoittaa jäsenasiainhoitajalle, kun työ- ja elämäntilanteessasi tapahtuu muutoksia. Monet muutokset elämäntilanteessa vaikuttavat jäsenyyteen, jäsenmaksun maksamiseen ja jopa jäsenmaksun suuruuteen. Esimerkiksi palkattomalla sairauslomalla olet oikeutettu jäsenmaksuvapautukseen, samoin palkattoman perhevapaan aikana. Tarkempia ohjeita löydät ammattiliiton sivuilta.

Helpoiten jäsenmaksun maksaminen onnistuu, kun valtuutat työnantajasi perimään jäsenmaksun suoraan palkastasi. Liiton sivuilta löydät tähän selkeät ohjeet. Maksaessasi itse jäsenmaksusi ota yhteys jäsenasiainhoitajaamme Tuija Pajala-Kauraseen (jasenasiat029@gmail.com) maksuohjeiden ja viitenumeroiden saamiseksi.

Huomaathan, että jokainen jäsen on aina viime kädessä itse vastuussa siitä, että hänen jäsenyytensä on kunnossa – myös silloin, kun työnantaja perii jäsenmaksun suoraan palkasta. Mikäli sinulla on suorittamattomia jäsenmaksuja puolelta vuodelta, ota kiireesti yhteyttä jäsenasiainhoitajaamme.  Jäsenmaksun laiminlyönti johtaa JHL-jäsenyyden menettämiseen.

Huolehdithan myös, että yhteystietosi ovat ajan tasalla. Voit tarkistaa tietosi omaJHL:ssä

Mitä muuta JHL tarjoaa jäsenilleen?

Sekä Ammattiliitto JHL että yhdistyksemme Kouvolan JHL järjestävät erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia. Yhdistyksemme tapahtumista löydät tarkempia tietoja täältä. Liiton järjestämät koulutukset ja tapahtumat löydät Koulutus- ja tapahtumakalenterista.

JHL:n jäsenenä pääset hyödyntämään liiton laadukasta ja monipuolista koulutustarjontaa. Koulutus- ja tapahtumakalenterista löydät myös kaikki tulevat kurssit. Liiton järjestämä koulutus on jäsenille pääsääntöisesti maksutonta. Liitto hoitaa matkakulut, kurssimaksut, majoituksen ja ruokailukulut. Lisäksi JHL tukee opintoja avoimessa ammattikorkeakoulussa.