Jäsenristeily

• milloin: la 18.5.2024 arviolta klo 7.45–21
  • kustannukset: 65 €/hlö
  • ilmoittautuminen: päättynyt

Tervetuloa mukaan perinteiselle Kouvolan JHL:n jäsenristeilylle! Risteilymatka toteutetaan lauantaina 18.5.2024, kohteena Tallinna. Matkalle otetaan 50 henkilöä (vain jäseniä) ilmoittautumisjärjestyksessä. Matkanjärjestäjänä toimii Lehtimäen Matkat.

Lähtö bussimatkalle tapahtuu Kouvolan Matkakeskukselta arviolta klo 7.45, jolloin Helsingin satamassa ollaan ennen klo 10. Tallink MyStar lähtee Helsingin satamasta klo 10.30 (matka-aika 2 t), ja paluumatka Tallinnasta alkaa klo 16.30 Tallink MegaStarilla (matka-aika 2 t). Maissaoloaikaa jää näin ollen noin kolme tuntia siirtymät huomioiden. Selvitämme vielä bussin hyödyntämismahdollisuutta Tallinnassa.

Paluubussimatka Kouvolaan pyritään starttaamaan klo 19 mennessä, jolloin Matkakeskuksella ollaan noin klo 21. Matkanjohtajan (Kouvolan JHL:n aktiivi) yhteystiedot lisätään sivuille mahdollisimman pian.

Matkan omavastuu on 65 euroa, joka laskutetaan kaikilta ilmoittautuneilta jäseniltä viikolla 15. Omavastuun maksamalla saat seuraavat edut: bussimatkan Kouvola–Helsinki–Kouvola, päiväristeilyn Tallinkin laivoilla kansipaikoin (Helsinki–Tallinna–Helsinki) sekä brunssin eli myöhäisen meriaamiaisen laivalla (matkan arvo vähintään 103,50 €).  Voit hyödyntää myös Tallink Club One -jäsenyyden, mikäli omaat kortin.

Huomioithan, että Tallinnassa vierailua varten sinulla on oltava voimassa oleva passi tai virallinen poliisin myöntämä henkilökortti. Lisäksi suosittelemme matkavakuutusta. Yhdistys ei vakuuta matkalle osallistuvia. Jotta matkavakuutus kattaisi myös mahdollisen peruuntumisen, vakuutus kannattaa ottaa voimaan ennen omavastuun maksamista. Lue tarkemmat ulkoministeriön ohjeet Viroon matkustamisesta täältä.

tapahtuma/jäsenetu: jäsenristeily (sis. bussimatkat, päiväristeilyn ja brunssin)

ilmoittautuminen: päättynyt

osallistujamäärä: maksimissaan 50 henkilöä (vain Kouvolan JHL:n jäsenet)

aika: la 18.5.2024 (lähtö arviolta klo 7.45 Kouvolasta, laiva Tallinnaan klo 10.30 alkaen ja paluumatka arviolta klo 19 alkaen Helsingistä)

lähtö- ja paluupaikka: Kouvolan Matkakeskus,
os. Hallituskatu 3, 45100 Kouvola (paluumatkalla mahdollisuus jäädä kyydistä haluamassaan kohdassa)

kohde: Tallinna (tarvitaan voimassa oleva passi/henkilökortti, tarkemmat ohjeet täällä)

kustannukset: omavastuu 65 €/hlö, laskutetaan viikolla 15

matkanjohtaja/yhteyshenkilö: tieto päivitetään mahdollisimman pian

lisätiedot ja kysymykset: tapahtumat029@gmail.com

Ilmoittautuneille lähetetään vielä matkan ohjeistus sähköpostitse toukokuun alussa. Mikäli sinulla herää kysyttävää ennen sitä, ole yhteydessä sähköpostitse (tapahtumat029@gmail.com). Nähdään risteilyllä!