Yhdistyksen historia

Yhdistyksemme on perustettu 27.10.2008 kuuden Kouvolan seudun paikallisyhdistyksen yhdistyttyä yhdeksi. Yhteiseen yhdistykseen päädyttiin, kun Kouvolan seudulle syntyi päätös uuden kaupungin perustamisesta (kuntien yhdistyminen vuonna 2009). Kouvolan JHL on tällä hetkellä suurin Kouvolan alueen kolmesta yhdistyksestä.

Yhteydenotot

Vastaamme yhteydenottoihin ensisijaisesti sähköpostitse (kouvolanjhl29@gmail.com). Voit halutessasi jättää myös soittopyynnön lähettämällä asiasta sähköpostia tai pyytämällä yhteydenottoa tekstiviestitse tai WhatsApp-viestillä numerosta 045 274 1660. Emme valitettavasti pysty vastaamaan puheluihin kaikkien yhdistyksen toimijoiden hoitaessa JHL-tehtävää oman työnsä ohella.

Huomaathan, että jäsenasioita varten on luotu kokonaan oma sähköpostiosoitteensa. Mikäli sinulla on kysyttävää jäsenyyteesi liittyen, asia hoituu helpoiten osoitteen jasenasiat029@gmail.com kautta. Sinua auttaa jäsenasiainhoitajamme Tuija Pajala-Kauranen.

JHL:n yleinen jäsenasioiden palvelunumero on 010 770 3430. Numero palvelee maanantaista torstaihin klo 9–12. Työttömyysturva-asioissa sinua auttaa numero 010 190 300 maanantaista torstaihin klo 9–12.

Toimisto

Yhdistyksemme toimisto sijaitsee Kuusaalla osoitteessa Kyminkatu 2. Yhdistyksen hallitus kokoontuu toimistolla kuukausittain. Lisäksi pidämme tiloissamme muun muassa ammattialailtoja ja infotilaisuuksia. Toimistolla ei ole asiakaspalvelua.