Kevätkokous 2024

Kutsu yhdistyksemme kevätkokoukseen

• aika: ti 16.4.2024 klo 17 alkaen (arvioitu kesto noin tunti)
  • paikka: yhdistyksen toimisto osoitteessa Kyminkatu 2, 45700 Kuusankoski
  • ilmoittautuminen: lomake alla, päättyen ma 15.4.

Tervetuloa Kouvolan JHL ry:n kevätkokoukseen tiistaina 16.4.2024 klo 17 alkaen. Kokous pidetään yhdistyksen toimistolla Kuusankoskella osoitteessa Kyminkatu 2. Toimiston etuovi sijaitsee Kyminkadun puolella, liikerakennuksen Kuusankosken päädyssä.

Kokouksessa käsitellään vähintään seuraavat sääntömääräiset asiat: toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2023, toiminnantarkastajien lausunto sekä tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille. Tarkoituksena on myös keskustella ajankohtaisista aiheista sekä kerätä palautetta ja ideoita toimintamme kehittämiseksi.

Tarjoamme osallistujille kahvit ja pientä syötävää. Ilmoitathan siksi mahdolliset ruoka-ainerajoituksesi lomakkeella.

Nähdään kokouksessa!

Ilmoittaudu kevätkokoukseen tällä lomakkeella

Ilmoittautuminen päättyy ma 15.4.