KOUVOLAN JHL RY 029

Tervetuloa Kouvolan JHL:n sivuille!

Yhdistysnumeromme on 29, ja olemme yksi kolmesta Kouvolan alueen JHL-ydistyksestä. Yhdistyksessämme on reilut 1400 jäsentä (tilanne 12/2023). Tervetuloa mukaan toimintaan!

Yhdistyksen hallitus ja toimihenkilöt ovat vaihtuneet vuoden 2024 alusta. Tarvittavat yhteystiedot löydät täältä. Tarkempaa tietoa jäsenyydestä löydät Jäsenasiat-välilehdeltä, ja jäsenedut vuodelle 2024 on lueteltu täällä.

sähköpostit: kouvolanjhl29@gmail.com (yleiset asiat), jasenasiat029@gmail.com (jäsenasiat) ja tapahtumat029@gmail.com (tapahtumat)

postiosoite: Kouvolan JHL ry,
Kyminkatu 2, 45700 Kuusankoski

puhelin: 045 274 1660 (vain tekstiviestit ja WhatsApp)

Liity jäseneksi

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäseneksi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.

Kouvolan JHL:n tapahtumat ja uutiset